Виставковий потенціал Кластеру легкої промисловості

Виставковий потенціал Кластеру легкої промисловості

22 березня 2016 у Міжнародному виставковому центрі у рамках 20-го Міжнародного форуму товарів і послуг для дітей Baby Expo та 18-ї Міжнародної виставки Baby Fashion відбулось засідання Кластеру легкої промисловості: «Кластер легкої промисловості як ефективний інструмент інноваційного розвитку його учасників через раціональне використання науково-інвестиційного потенціалу». Ректор Київського національного університету технологій та дизайну, заступник Голови Кластеру — Іван Грищенко зазначив, що внутрішній ринок товарів легкої промисловості є потенціалом для збільшення кількості робочих місць. Відвойовування його є актуальним фактором, де наука здатна внести свій вклад.

Директором заводу «Чинбар», заступником Голови Кластеру — Віктором Ліщуком було зазначено, що Кластеру потрібно продукувати українську мотивацію протидії товарам «з митниці», і Київський національний університет технологій та дизайну відіграє роль майданчику, який об’єднує владу, науку та виробництво. Університет на сучасному етапі виступає саме таким генератором інноваційного розвитку промисловості.

У заході взяли участь представники Кластеру, а також запрошені на засідання президент Виставкової федерації України Олександр Пашкевич та керівник рекламно-інформаційної служби ТОВ «АККО Интернешнл» — організатора виставкових заходів Baby Expo та Baby Fashion Вероніка Іванова.

У своєму виступі Олександром Пашкевичем були окреслені можливості виставкових технологій у реалізації задач, що стоять перед учасниками Кластеру. Міжнародний виставковий центр готовий стати майданчиком ефективної презентації результатів діяльності Кластеру та налагодження нових партнерських стосунків.

Виставки Baby Expo та Baby Fashion є ефективним засобом моніторингу та розвитку ринків дитячих товарів. Вероніка Іванова також запросила учасників Кластеру долучитись до заходів даного спрямування, що дозволить Кластеру охопити і цей ринок товарів, який за останні роки тільки зростає.

В рамках зустрічі керівником підприємства «Гідростиль» Олегом Півоваром було представлено напрацьовані спільно з університетом інноваційні промислові зразки дитячих гідрокостюмів, які підтримують дитину на воді та знижують ризики нещасних випадків.
Важливим, як зазначили всі учасники засідання, є невідкладна необхідність розробки Стратегії розвитку легкої промисловості в місті Києві спираючись на Стратегію розвитку міста до 2025 року.
 Джерело новини: www.baby-fashion.ua